Dbamy o miłą atmosferę i komfortowe warunki pracy. W związku z tym opracowaliśmy REGULAMIN dotyczący zachowania.

 

1. Na terenie lokalu obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA oraz przyjmowania innych środków odurzających.

 

2. Nie obsługujemy osób pijanych i po środkach psychoaktywnych.

 

3. Wykonujemy tatuaże wyłącznie osobom pełnoletnim.

 

4. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania danego wzoru bez podania przyczyny.

 

5. Termin ustalamy po wpłaceniu zadatku, który zostanie wliczony w cenę tatuażu.
    Zadatek przepada, jeśli klient bez poinformowania minimum 2 dni przed wyznaczonym terminem
    (nie licząc niedzieli i świąt) nie stawi się na umówioną godzinę.

 

6. Przed wykonaniem tatuażu, klient podpisuje umowę, w której zgadza się na wykonanie tatuażu
    na określonych warunkach oraz deklaruje brak przeciwwskazań,
    jak np. alergia na barwnik. Wymagamy okazania dowodu osobistego.

 

7. Telefoniczna i mailowa rezerwacja terminu przepada, jeżeli wpłata zadatku na konto nie nastąpiła w ciągu siedmiu dni.

 

8. Nie uznajemy zapisów poprzez wiadomość SMS.

 

9. Wyceny dokonujemy dopiero po ustaleniu wzoru, dokładnej wielkości oraz miejsca, na którym tatuaż będzie wykonany.

 

 
Koszt większych tatuaży jest jedynie szacunkowy, ponieważ zależy od ilości sesji, których stawka jest ustalona.